Uitnodiging kennismakingsbijeenkomst JC-Academy

21-11-2019

Voor veel bedrijven is het werven van technisch personeel een steeds groter wordende uitdaging. Dit tekort aan personeel kan niet alleen worden opgelost door nieuwe studenten op te leiden, we moeten ook kijken naar de mogelijkheid om mensen om- of bij te scholen.

Langs deze weg willen wij u graag uitnodigen om kennis te maken met de manier waarop JC-Electronics het tekort aan technisch personeel in onze regio wil oplossen.

Enkele jaren geleden zijn we gestart met onze JC-Academy. De JC-Academy maakt gebruik van de GAP-Academy methodiek. Hierbij staan ondernemers en hun vacatures centraal en werken we, samen met u, aan een manier om uw vacatures gericht op te vullen. Middels deze bijeenkomst willen wij u graag informeren over onze mogelijkheden, resultaten en de voordelen voor u als werkgever.

De kennismakingsbijeenkomst vindt plaats op donderdag 21 november 2019 bij onze JC-Academy aan de Poortweg 1 in Marum. Het programma ziet er als volgt uit:

• 19:00 uur            –            Ontvangst met koffie en thee;
  • 19:30 uur            –            Presentatie over de JC-Academy methodiek;
  • 20:00 uur            –            Presentatie partnerbedrijven;
  • 20:30 uur            –            Plenair: wat heeft u als ondernemer nodig?
  • 21:30 uur            –            Afsluiting

We sluiten de avond af met een hapje en een drankje.

Aanmelden kan eenvoudig met een e-mail aan info@gapacademy.nl. Wij hopen u op 21 november van harte welkom te mogen heten.