2010 - MW bedrijfskleding

Het bestuur van de Bedrijven Vereniging Leek heeft de BVL-jaarprijs 2010 uitgereikt aan:

MW Bedrijfskleding.

Voorzitter Marc Hendriks mocht veel belangstellenden begroeten tijdens de nieuwjaarsreceptie en
reikte na zijn speech de BVL-jaarpijs uit aan MW Bedrijfskleding.

Directeur/eigenaar Michel Wiersema en echtgenote namen de gewaardeerde prijs blij verrast in ontvangst. Het juryrapport loog er niet om en was lovend aangaande MW Bedrijfskleding. Unaniem is aan het bestuur geadviseerd om dit bedrijf de jaarprijs toe te kennen.

MW Bedrijfskleding bestaat inmiddels 13 jaar.

Begonnen in Leek in de garage thuis en vervolgens via het Jos Bedrivencentrum naar een eigen bedrijfspand op Leeksterhout en daar inmiddels verhuist naar weer een groter pand.
Het personeelsbestand bestaat momenteel uit 17 medewerkers en, uniek, heet ziekste verzuim is ook dit jaar weer 0%!, hetgeen veel zegt. Het bedrijf richt zich in hoofdzaak op drie activiteiten. Bedrijfskleding in welhaast alle branches. Daarnaast sportswear en borduurwerk dat op zeer professionele wijze en op geavanceerde machines geschied. Het bedrijf kent een zeer uitgebreide website en geeft alle duidelijkheid de MW Bedrijfskleding te bieden heeft.

Klanten zitten van regionaal onderwijl ook op landelijk niveau en van kleine(re) klanten naar steeds
grotere. Volgens de directie zit er nog voldoende groei in de markt. Niet alleen groei is het doel,
maar zeker ook tevredenheid bij de klanten en ‘just in time’ levering naar de afnemers.

Sponsoring wordt op vele vlakken gepresenteerd, van lokale partijen tot regionaal, maar ook
internationaal bijvoorbeeld met Parijs-Dakar. Maar liefst vier teams lopen in de kleding van MW Sportswear met uiteraard het beeldmerk van MW duidelijk zichtbaar Deze maand ongetwijgeld fors in beeld bij de tv-reportages.

Kortom, volgens de jury, een uitstekend bedrijf om een extra duwtje in de rug te geven en andere
ondernemers te enthousiasmeren om dit ondernemerschap te volgen.