Kootstra Register Belastingadviseurs en Administratieve Dienstverleners B.V.

Ondernemen is mensenwerk. Voor financiële dienstverlening is dat dus niet anders. Onderlinge relaties maken het verschil. Dat ziet u terug in onze manier van werken. Maar vanzelfsprekend ook in onze bedrijfscultuur. Wij zijn een gemoedelijk en informeel belastingadvieskantoor uit Leek. Makkelijk benaderbaar, betrokken en slagvaardig.

Wij adviseren en ondersteunen klanten op financieel, fiscaal en bedrijfskundig gebied. Of u nu starter bent of een klein tot middelgroot bedrijf runt. Samen creëren we een zo optimaal mogelijk ondernemersklimaat, waarin  we streven naar maximaal rendement. In financiële zin, maar ook wat betreft comfort en welbevinden. Anders gezegd: wij zijn meedenkende en deskundige adviseurs, met een scherp oog voor uw zakelijke toekomst én uw persoonlijke situatie. Nieuwsgierig geworden? Neem dan eens contact met ons op.

Belastingadvieskantoor