De Zijlen

De Zijlen is dé plek met expertise en ervaring voor mensen met een verstandelijke beperking in Noord-Nederland.

Zie elkaar

Wij zijn er voor iedereen, ongeacht leeftijd of complexiteit. We zijn oprecht geïnteresseerd in, en nieuwsgierig naar een ander en staan open voor samenwerkingen en zoeken deze actief op. Zo weten we wat er speelt en bieden we de beste ondersteuning aan cliënten onder steeds veranderende omstandigheden. Wij zien geen beperkingen; wij zien mogelijkheden. Daarin staat altijd de mens centraal en blijven we elkaar zien. Dat is waar we voor gaan, daar krijgen we energie van en daar dagen wij anderen ook in uit om hetzelfde te doen.

Mensen met een verstandelijke beperking aan het werk in uw bedrijf

Net als voor ieder ander is het voor onze cliënten belangrijk om een betekenisvol leven te leiden waarbij ze deel uit maken van de samenleving. Werken bij een bedrijf kan daar een belangrijk onderdeel van zijn. Het team Werkbemiddeling van De Zijlen helpt mensen met een verstandelijke beperking aan het werk. Je kunt het vergelijken met uitzendwerk. De cliënt, uw toekomstige medewerker, werkt voor het bedrijf, maar is niet in dienst. Ze krijgen niet betaald, maar maken wel deel uit van het team.

Meer informatie

Heeft u belangstelling? Stuur dan een mail en een van onze collega’s neemt dan zo snel mogelijk contact met u op: werkbemiddeling@dezijlen.nl

Gezondheidszorginstelling
Oldebertweg 65