De Luca automatisering

Levering van winkelautomatiseringssystemen

De Luca automatisering  is de leverancier van kassasystemen van klein tot groot.Wij zijn in het noorden van Nederland de 5 sterren Casio dealer wat betekend dat wij de gehele Casio lijn voeren vanaf een simpele kassa tot en met de uitgebreide touchscreen kassa's.Ook ontwikkelen wij zelf oplossingen in software zoals kassa-, facturatie- en voorraadbeheer software. Naast kassasystemen leveren wij nog meer oplossingen die toepasbaar zijn in het MKB zoals ;- ABUS camera systemen met of zonder opname (wel bekend van het goede hang en sluitwerk). - OKI printer, kopieer en fax oplossingen (zeer goede afdruk kwaliteit).- CCV Pinapparatuur (koppelbaar met o.a. Casio kasregisters)- NEC telefooncentrales.- Reclame schermen in uw zaak (Narrow Casting).- Netwerk en Server oplossingen.- Online verkoop van kantoor artikelen en printer supplies. Voor meer uitgebreidere informatie klik op de website.  www.winkelautomatisering.nl

Winkelautomatisering
Kassa's