Way of Working

Way of Working is een landelijk gelegen multifunctioneel centrum. Ideaal centraal tussen Drachten en Groningen en het middelpunt van Groningen,Drenthe en Friesland. Way of Working is een trainingsinstituut voor Do-In Yoga. U kunt hier ook bedrijfstrainingen volgen die op maat worden gemaakt. Teambuilding 1+1 = 11. Wij spelen in op de behoefte van de klant en willen u graag met raad en daad voorzien van onze kennis en expertise. Door jarenlange ervaring in zorg en commercie in grote en kleine organisaties kunnen wij ons terecht de ervaringsdeskundige noemen.
Do-In Yoga en ontspanning is in het verre Oosten een eeuwenoude traditie. Deze wijsheden brengen wij nu naar het Westerkwartier. Door een jaren lange studie aan de Do-In academy in Leiden kunnen wij bedrijven maar ook individuele bezoekers de helpende hand bieden. U kunt ook een beroep doen aan onze docenten om op locatie te komen trainen. Tevens is onze zaal ook te huur voor een eigen evenement. Way of Working een mooie manier van werken.