Vedaflex

Welkom op de pagina van Vedaflex Uitzendbureau.

Wij zijn een uitzendbureau gevestigd in Leek, Veendam, Sint Annaparochie en Dokkum. In het gebied tussen Drachten en Groningen is Leek een strategische plek om ons te vestigen en omgeving te bedienen. Vedaflex is dé uitzendpartij in de uitvoerende branche. Wij matchen op basis van persoonlijkheid, waarbij wij verder kijken dan alleen een CV of een vacature, maar houden vooral rekening met de ambitie van de kandidaat en de wensen van de opdrachtgever. Zelf hebben wij ook ambitie en hierdoor groeit ons klantenbestand zichtbaar. Ook in Drenthe krijgt Vedaflex zijn voeten in de grond en is het een kwestie van tijd tot hier een Vedaflex kantoor opent.

Wij spreken enorm veel mensen in de gebieden om onze vestigingen heen, dit zijn potentiƫle werknemers voor vele bedrijven, wellicht ook uw bedrijf? Hierover kom ik graag met u in contact.

Bent u juist op zoek naar werk in plaats van personeel? Dan kan u altijd contact met ons opnemen en gaan we samen de zoektocht aan!