Hofland Deltaflex Rubbertechniek BV

producent en groothandel van rubberproducten, zachte en metallieke afdichtingen, slangen en koppelingen en zacht pvc.

Hofland Deltaflex Rubbertechniek (HDRT) levert een breed assortiment rubber en afdichtingen in alle denkbare vormen. Als producent én groothandelaar biedt Hofland Deltaflex Rubbertechniek voor vrijwel iedere toepassing een passende oplossing.

Door de jarenlange expertise kan Hofland Deltaflex Rubbertechniek u ook ondersteunen bij het engineeren van nieuwe toepassingen. Doordat vrijwel alle gebruikelijke technieken voor het produceren van rubber en afdichtingen binnen Hofland Deltaflex aanwezig zijn (extrusie, persen, stansen, snijden, lijmen) biedt Hofland Deltaflex Rubbertechniek u een totaalpakket producten.Hierdoor onderscheidt Hofland Deltaflex Rubbertechniek zich van andere aanbieders.

Voor zowel kleine als grote aantallen en series is Hofland Deltaflex Rubbertechniek uw partner voor Rubber en afdichtingen. Middels onze website www.hdrt.nl informeren wij u graag over de vele toepasbaarheden van rubber, alsook ons uitgebreide assortiment rubber en afdichtingsproducten als rubber plaat, trillingdempers, ringmatten, doppen, (stal)matten, riblopers, profielen, flenspakkingen, stopbuspakkingen, slangen, tochtdeursystemen, celrubbers, luikenpakking etc. Tevens is Hofland Deltaflex wereldwijd bekend als leveracier van (metallieke) afdichtingen als (flens)pakkingen, ringjoints, kamprofielen en spiraal gewonden pakkingen.

Een groot deel van onze handelsproducten is uit voorraad leverbaar. Kijkt u eens op onze website www.hdrt.nl.

Voor eindgebruikers, hobbyisten, thuisklussers of andere geïnteresseerden heeft Hofland Deltaflex ook de mogelijkheden online te bestellen in haar speciaal voor deze doelgroep vervaardigde webshop www.rubberwinkel.nl.

Groothandel
fabriek
productent van rubber- en afdichtingsproducten
Feithsweg 12