Hofland Deltaflex Rubbertechniek BV

producent en groothandel van rubberproducten, zachte en metallieke afdichtingen, slangen en koppelingen en zacht pvc.

Hofland Deltaflex Rubbertechniek (HDRT) levert een breed assortiment rubber en afdichtingen in alle denkbare vormen. Als producent én groothandelaar biedt Hofland Deltaflex Rubbertechniek voor vrijwel iedere toepassing een passende oplossing.

Door de jarenlange expertise (het bedrijf bestaat sinds midden jaren 50 van de vorige eeuw, toen nog bekend als Heeneman Rubbertechniek Hoogkerk) kan Hofland Deltaflex Rubbertechniek u ook ondersteunen bij het engineeren van nieuwe toepassingen. Doordat vrijwel alle gebruikelijke technieken voor het produceren van rubber en afdichtingen binnen Hofland Deltaflex aanwezig zijn (extrusie, persen, stansen, snijden, lijmen), biedt Hofland Deltaflex Rubbertechniek u een totaalpakket producten.Hierdoor onderscheidt Hofland Deltaflex Rubbertechniek zich van andere aanbieders.

Op onze website www.hdrt.nl informeren wij u graag over de vele toepassingen van rubber, alsook ons uitgebreide assortiment rubber- en afdichtingsproducten als rubber plaat, trillingdempers, ringmatten, doppen, riblopers, profielen, flenspakkingen, stopbuspakkingen, slangen, tochtdeursystemen, celrubbers, luikenpakking etc.

Tevens is Hofland Deltaflex wereldwijd bekend als leverancier van (metallieke) afdichtingen als (flens)pakkingen, ringjoints, kamprofielen en spiraal gewonden pakkingen.

Een groot deel van onze handelsproducten is uit voorraad leverbaar.

In 2019 werd het bedrijf trotse winnaar van de (toen nog) BVL Jaarprijs.

Sinds 2021 behoort het bedrijf tot de groep Hevea Holding uit Lelystad, eigenaar van onder andere collega RIS Rubber met vestigingen in Lelystad en Kula (Bulgarije).

Groothandel
fabriek
productent van rubber- en afdichtingsproducten
Feithsweg 12