Fotografie Roelof Feringa

Fotografie, grafische vormgeving, photoshop, dtp, prints, drukwerk, video

Professionele fotografie

Fotografie Roelof Feringa is er voor de mensen die een professionele fotograaf wensen. Wij fotograferen op locatie voor zowel bedrijven, instellingen en overheden. We gaan secuur te werk met jarenlange ervaring. We gebruiken de juiste apparatuur, afgestemd op het fotografische project.

Hoogwaardige bedrijfsfotografie

Met hoogwaardige bedrijfsfotografie brengen we processen en producten in beeld, met oog voor elk detail. Vaak is retouche en het vrijstaand maken van het product onderdeel van het digitale proces. Ook realiseren we uitdagende fotografische projecten voor uiteenlopende opdrachtgevers.

Fotoprojecten

We creeëren onder andere fotoprojecten, Visuals met (LED-licht) fotowanden of fotobehang. Grote fotopanelen kunnen indien nodig worden voorzien van geluiddempend materiaal. Om die reden zien we fotografie als een prachtige verrijking van het bedrijfsinterieur. Kijk bijvoorbeeld eens bij het project voor Waterschap Hunze en Aa'sDaarnaast leggen we productiebedrijven en horeca vast, evenals pompen, meters, machines, gebouwen en bouwprocessen. Verder kun je Fotografie Roelof Feringa inhuren voor zakelijke portretten, teamfoto's en medewerkers in actie.

Reportages, kunst en fotofinishing

Tot slot schakel je ons in voor reportages, kunst en fotofinishing.

. Bij reportages gaat het ten eerste om bedrijfsopeningen, bedrijfspresentaties en bedrijfsfeesten. Ten tweede gaat het om openbare evenementen, symposia en verenigingsactiviteiten of -festiviteiten.

. Wat kunst betreft waarborgen we buitengewone fotoreproducties van schilderijen en kunstvoorwerpen.

. Fotofinishing gaat om uitgebreide fotobewerking, prints en fotopresentaties, inclusief montage en inlijstingen.

Zonder licht geen fotografie

Bestaand licht in de vorm van dag- of bestaand kunstlicht vormt de basis. Indien nodig vullen we dit aan met flitslicht. Daarvoor gebruiken we lichtgewicht accuflitsers. Dus een stopcontact hebben we niet nodig en daarom kan er dus overal, zowel binnen als buiten gewerkt worden.

Bestanden Fotografie Roelof Feringa downloaden

Voor het versturen van digitale bestanden beschikt Fotografie Roelof Feringa over een eigen editie van WeTransfer. Hier kun je de foto's eenvoudig downloaden. Desgewenst regelen we de prints (in diverse maten en uitvoeringen) en fotoboeken.

Heb je wensen of ideeën, bel of mail ons gerust. Dat kan evengoed wanneer je vragen hebt.

Coby Mulder en Roelof Feringa

Fotografie